داستانهای شاهنامه

داستانهای شاهنامه

در این وبلاگ شاهنامه فردوسی را به صورت منثور نقل می کنیم .
داستانهای شاهنامه

داستانهای شاهنامه

در این وبلاگ شاهنامه فردوسی را به صورت منثور نقل می کنیم .

کتاب داستان های شاهنامه به نثر امروزی

کتاب داستان های شاهنامه به نثر امروزی
نوشته فریناز جلالی
در این کتاب داستانهای شاهنامه به شکل منثور و با زبانی ساده بیان شده است.
کتاب  پایان یافت.


http://s2.picofile.com/file/8260594750/photo_2016_07_21_11_03_53.jpg

نظرات 14 + ارسال نظر
محمدرضا ربانی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 12:45 ب.ظ

سلام و احترام و وقت بخیر ؛ به اطلاع می رسانم که یک جلد از کتاب داستان های شاهنامه فردوسی به نثر امروزی را نیاز دارم. در صورت امکان مایه خرسندی است نحوه پرداخت هزینه و ارسال کتاب را بفرمائید.
سپاس

درود بر شما
همانطور که گفتم قیمت کتاب 35000 تومان است.
بعلاوه هزینه پست
من شماره حساب میدم و شما هم آدرس . البته باید صبر کنید تا سفارشها جمع شود تا هفته ای یکبار بفرستم.
این کلیات کار است .موفق باشید.
سپاس

باقری چهارشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:15 ق.ظ http://parsa118.blogfa.com

یا سلام خدمت همراهان عزیز
میخواهم کاتال تلگرامی را معرفی کنم که جدیدا راه اندازی شده و جالبه بدونید که این کانال داستانهای شاهنامه را بصورت محاوره ای و داستانی و مهمتر ازهمه بصورت صوتی ارایه مینماید.

نا کنون داسنانهای جمشید و ضحاک ماردوش وکاوه آهنگر وآبتین و فرانک وداستان فریدون و پادشاهی اش و همچنین داستان پسران فریدون و ماجرای ازدواجشان با دختران پادشاه یمن ضبط شده و در کانال قرار گرفته است و قرار هست هز شب یک یا دو قسمت کمتر از ده دقبقه ای بارکذاری شود.

البته دوستانی هم که علاقمند هستند به ضبط داستانها کمک کنند به آیدی زیر پیام بدهند یا ایمیل بزنند

آیدی ادمین: https://telegram.me/parsa118

آدرس عضویت کانال: https://telegram.me/parsa118shahnameh

ایمیل مدیر کانال:‌ shb1355@gmail.com

مهدیه یکشنبه 11 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام دوست عزیز
من یک جلد از این کتاب می خواستم
لطفا در مورد نحوه ی خرید راهنمایی فرمایید

تماس میگیرم

شهرزاد سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز.میخواستم یک جلد از کتاب شما رو تهیه کنم اگر ممکنه یا شماره حساب برای ارسال لطف بفرمایید یا انتشارات کتاب رو بفرمایید از اون طریق تهیه کنم.ممنونم.موفق باشید

تماس میگیرم

تیرداد ٠٩٣٨١٢٥٥٤٨١ چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 08:49 ق.ظ

درود به شما.سپاس از تلاشتان .ممکنه بکید از کجا میتونم کتاب رو بخرم. سپاس

تماس میگیرم

زهرا شعرباف یکشنبه 14 آذر‌ماه سال 1395 ساعت 01:48 ق.ظ

09132021935
درود بر شما.
یک جلد از کتاب داستان های شاهنامه به نثر امروزی شما را خواستارم. لطفا بفرمایید که چطور می توانم دسترسی داشته باشم؟

درود. با تلگرام .
farinaz48@

محمدمهدی قنبری مبارکه جمعه 24 دی‌ماه سال 1395 ساعت 04:15 ب.ظ http:// konarang.blogfa.com

درود بر شما
آیا شما صفحه ی اینستاگرام دارید؟

درود
بله. یک صفحه شخصی دارم
@farinaz48

سعید نوری بوشهری یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1395 ساعت 07:28 ق.ظ

با درود،
یک جلد از کتاب داستان های شاهنامه به نثر امروزی شما را می خواستم. لطف کنید و شماره حساب را بفرمایید.
با تشکر فراوان.

درود
با تلگرام تماس بگیرید

پیام جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام

آیا در نمایشگاه کتاب حضور دارید؟ ویا اینکه کتاب را ناشر دیگری
از طرف شما عرضه خواهد کرد که بتوانیم خریداری کنیم؟

درضمن اگر امکان دارد چند عکس از صفحات کتاب را قرار دهید
تا با صفحه بندی کتاب آشنا شویم.

درود
خیر دوست گرامی
برای دریافت عکس از صفحات به تلگرام من مراجعه کنید.
farinaz48

پیام یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1396 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام

از تلگرام استفاده نمی کنم اگر امکان دارد در همین صفحه
که جلد کتاب مشخص است دو یا سه صفحه هم از صفحات
کتاب قرار دهید و ذکر کنید آیا تمام صفحات به این شکل میباشند
و یا مثلا بخشی از آن.

مرسی

درود
دوست گرامی فعلا به کامپیوتر دسترسی ندارم.
اما همین نثری که در وبلاگ هست در کتاب هم هست.

omaleki سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1396 ساعت 09:24 ب.ظ

درود خانم جلالی،

اینکه کتاب داستان های شاهنامه رو به چاپ رسوندید یک دستاورد بزرگ هست.
پیروز باشید.

امید م.

درود بر شما
سپاسگزارم از محبتتون

حسین سالم سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 04:43 ق.ظ

درود بر شما. من کتابتون را میخوام. لطفا راهنمایی کنید.
در ضمن از کار بزرگتان تشکر میکنیم باعث علاقه مندی جوانانی مانند من به شاهنامه و تاریخ کهن ایران میشوید با اینکه من در مورد شاهنامه و تاریخ باستان ایران از سنین کم اطلاعات کسب میکردم و میخواندم اما واقعا مطالب شما بصورت نثر بسیار زیباست که باعث مجذوب امثال من میشود و چیزهای زیادتری یاد میگیریم.باتشکر فراوان

سپاسگزارم از محبتتون.
چاپ اول کتاب به پایان رسید، در صدد تجدید چاپ هستم.
در صورت آماده شدن چاپ دوم کتاب همینجا خبر میدهم.

شیوا صفری چهارشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1397 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام یک نسخه از کتاب شاهنامه فردوسی به نثر امروزی را برای بنده ارسال فرمایید. هزینه اش را هم اعلام کنید تا واریز کنم
ممنون

درود
دوست گرامی در صورت لزوم در خصوصی تلفن بدین تا صحبت کنیم

آریا یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 06:43 ب.ظ http://aryanearth2577.mihanblog.com

درود داداش پستتون عالی بود به ما هم سربزن اینک شدی ما هم لینک کن

درود و سپاس.
بله من هم لینکتون کرده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد